« おおかみこどもの雨と雪 | Main | 鶴岡八幡宮に行きました。 »

August 13, 2012

コミケ82

昨日はコミケにちょっとだけ行ってました。

今、本業がいそがし過ぎてオフセが作れなかったので

コピー本をあわてて作って売りました。

「ゆりぱん公式設定集」です。

おかげさまで、さくっと売れたので、11時半には

会場を後にして家で仕事の続きをしてました。

人出が21万人と多かったようで、いろいろスタッフも

大変だったみたいです、お疲れ様です。

知り合いの頼んでおいたシャフトの「化物語設定集」が

なんとか手に入り、大満足でした。

ではまた!

|

« おおかみこどもの雨と雪 | Main | 鶴岡八幡宮に行きました。 »

Comments

Thank you forr every othger magnificent article. Where else may just anybody get that type of info in such aan ideal means of writing? I've a presentation next week, and I'm on the look for such info.

Posted by: deborah dolen blog | November 17, 2014 at 11:21 AM

Hmm it looks like your blog ate my fikrst comment (it was super long) sso I guess I'll just sum it up wbat I wrote and say, I'm thoroughly enjoying your blog. I as wwell am an aspiring blog writer but I'm still new to everything. Do you have anny helpful hints for newbie blog writers? I'd really appreciate it.

Posted by: deborah dolen | November 22, 2014 at 05:55 PM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/81954/55412562

Listed below are links to weblogs that reference コミケ82:

« おおかみこどもの雨と雪 | Main | 鶴岡八幡宮に行きました。 »